پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251171
همه دستگاه‌هاي اجرايي بر قيمت‌ها نظارت مؤثر داشته باشند
تاریخ انتشار : 1400/10/06 08:11:11
نمایش : 1253
رئيس‌جمهور گفت: به همه همکارانم در دولت از وزارتخانه‌ها تا استانداري‌ها تأکيد مؤکد مي‌کنم که بايد با جديت و به شکل مؤثري بر قيمت همه کالاها نظارت داشته باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست‌جمهوري، حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسي، رئيس‌جمهور بعدازظهر روز يکشنبه در جلسه هيئت دولت گفت: اقدامات متعددي براي کنترل قيمت‌ها و نظارت بر بازار انجام شده اما وضعيت فعلي بازار به ما مي‌گويد بايد به سرعت براي مديريت قيمت‌ها چاره‌انديشي شود.
 
وي با اشاره به ضرورت نظارت دقيق و مؤثر بر قيمت‌ها، اظهار کرد: مي‌خواهم يک بار ديگر به همه همکارانم در دولت از وزارتخانه‌ها تا استانداري‌ها تأکيد مؤکد کنم که بايد با جديت و به شکل مؤثري بر قيمت همه کالاها نظارت داشته باشند.
 
رئيس‌جمهور در ادامه با تأکيد بر ضرورت صرفه‌جويي در مصرف گاز گفت: با توجه به برودت هوا رعايت الگوهاي صرفه‌جويي در مصرف گاز براي حفظ پايداري شبکه و جلوگيري از قطع گاز بسيار اهميت دارد و رسانه‌ها و به ويژه صدا و سيما بايد مردم را بيش از گذشته به صرفه‌جويي در مصرف گاز تشويق کنند.
 
حجت‌الاسلام رئيسي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به برنامه دولت براي ايجاد تحول در سازمان اداري کشور، تصريح کرد: براي ايجاد اين تحول نبايد حتي يک روز را از دست بدهيم و تغييرات ضروري در سازمان اداري دولت بايد به کارآمدي نظام اداري بيانجامد.
 
وي ادامه داد: همچنين همه دستگاه‌هاي اداري بايد در کنار تلاش براي مقابله با فساد، روابط ناسالم و رشوه، مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در زمينه حجاب و عفاف را نيز اجرا کنند.
 
رئيس‌جمهور با بيان اينکه براساس آمار، صادرات محصولات غيرنفتي کشور امسال نسبت به سال قبل حدود ۴۰ درصد افزايش داشته است، اظهار کرد: وقتي دولت تمرکز خود را بر گسترش تعاملات اقتصادي با کشورهاي همسايه قرار داده و در اين مسير موفق نيز بوده است، طبيعي است که بدخواهان به دنبال خرابکاري در روابط ايران با همسايگانش باشند که بايد مراقبت کرد آيا واقعا مشکل در کالاهاي صادراتي بوده است يا مسئله سياسي وجود دارد؟
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html